Fusienieuws

BVH/de PersoneelZaak & Clubgeist

De gezamenlijke visie op identiteit als bron voor sterke communicatie

Per 1 januari gaan de Rotterdamse bureaus BVH/De PersoneelZaak en Clubgeist samen verder als ClubgeistBVH. In de afgelopen maanden werd al intensief samengewerkt op wederzijdse klanten. De gezamenlijke visie op identiteit als bron voor sterke communicatie (Branding by Culture), de drive en ambities om het verschil te maken en de persoonlijke klik maakt deze spontane, oprechte en door allen gewilde fusie logisch.

Ton Rodenburg en Mike Demelinne richtten Clubgeist in maart 2019 op, na 20 jaar als team bij ARA te hebben gewerkt. Als bureau zonder creatief hart, werkte Clubgeist vanaf de start met een creatief ecosysteem. Peter van Zijp en Maarten Bakker, creatieve directie van BVH//De PersoneelZaak, zochten juist versterking op strategie en account. De fusie is daarmee voor beide partijen een soort ‘heel wording’. Samen staat er een goed uitgebalanceerd bureau met ijzersterke creatie, strategie en projectmanagement. Met een team van 13 collega’s gaat ClubgeistBVH vanuit een prachtige plek op de 5e verdieping van Het Industriegebouw in Rotterdam aan de slag voor klanten op het gebied van employer, -internal- en corporate branding en marketingcommunicatie.