Aviko

Potatoes can do that

Iedereen in Nederland kent Aviko van de frietjes. Slechts weinigen kennen Aviko als bedrijf, een voorbeeld van een Nederlandse trots, Met ruim 2.000 medewerkers de vierde speler in de wereldmarkt voor frites, actief in vier continenten. Je komt Aviko’s producten tegen in restaurants over de hele wereld. Al dit moois ontstaat uit iets eenvoudigs als een aardappel. De grondstof die door Aviko tot meer dan 1.000 productvarianten voor markten wereldwijd wordt geproduceerd en verkocht.

De potentie van dit natuurproduct inspireert Aviko en haar medewerkers, en inspireerde ons tot de campagnebelofte: Careers that make a difference. Potatoes can do that. De belofte van een loopbaan die je overal kan brengen, die je kan laten excelleren in allerlei vakgebieden, die je plezier biedt in de samenwerking met inspirerende collega’s wereldwijd. En die op allerlei manieren een bijdrage levert aan wereldvoedselthema’s of duurzaam verbouwen of produceren.

We beschreven de cultuur en kernbelofte (EVP) aan talent en ontwikkelden onder andere een recruitmentsite, corporate recruitmentfilm en alle campagnematerialen ten behoeve van personeelswerving wereldwijd. We gaven daarnaast vorm aan Aviko Academy en de inhoud van het onboarding programma. En we zijn verantwoordelijk voor ‘always on’ recruitment content op sociale kanalen. Hierin tonen we doorlopend de vele perspectieven van Aviko als werkgever en dragen daarmee bij aan een continue stroom geïnteresseerde sollicitanten.